Anasayfa Kurumsal Showroomlarımız Ürünlerimiz Bayiliklerimiz Galeri Basında HİSARPEN Online Ödeme
 
İletişim
 
Müşteri Memnuniyeti

HİSARPEN
olarak, hizmet verdiğimiz sektörlerde, ürünlerimiz, faaliyetlerimiz ve müşterilerimizden gelen isteklerin ele alınması süreçlerimiz ile ilgili, müşterilerimizin rahatlıkla ulaştırabilecekleri öneri ve memnuniyetsizliklerin tümünün; yasal şartlar ve HİSARPEN şirket politikası çerçevesinde, tarafsızlık, müşteri tarafından erişilebilirlik ve gizlilik ilkelerinden ödün vermeden müşteri memnuniyetine çevrilmesi temel amacımızdır.

Bu amacımız doğrultusunda, memnuniyetsizliklerin tekrarının önlenmesi için gerekli iyileştirme çalışmalarını; planlama, uygulama, kontrol etme ve sürekli iyileştirme döngüsü içerisinde, müşteri memnuniyeti odaklı bir yaklaşımla gerçekleştirmeyi taahhüt ediyoruz.


Bu bilinçle talep, beklenti ve sorunlarınızı karşılarken temel aldığımız değerlerimiz;

• Müşteri : Daima en iyisini hak eden temel varlık nedenimizdir.

• Şeffaflık : Tüm erişim kanallarımız size açıktır.

• HızTalep : Beklenti ve sorunlarınız için zamanla yarışırız.

• ObjektiflikTalep : Beklenti ve sorunlarınızı adil ve tarafsız değerlendiririz

• ÜcretTalep : Beklenti ve sorunlarınızı değerlendirirken  herhangi bir ücret almayız.

• Gizlilik : Kişisel bilgilerinizi gizli tutarız.

• Müşteri Odaklı Yaklaşım : Etkin, gerçekçi ve uygulanabilir çözümler sunarız.

• Güvenilirlik Açık : Anlaşılır ve doğru bilgiler veririz.

• Yaratıcılık Talep : Beklenti ve sorunlarınızı iyileştirme için fırsat olarak değerlendiririz.

• Deneyim Talep : Beklenti ve sorunlarınızı  uzman ekibimizle değerlendiririz.

• Uygunluk : Kanunlara ve yasal zorunluluklara titizlikle uyarız.






   
 
Her Hakkı Hisarpen 'e aittir © 2011 Site Kullanım Şartları Gizlilik